From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 14 Apr 2007 16:41:19 +0200
Car totes,

in iste era de communicationes e informationes pervasive, alcun medios
multo importante pro intertener relationes personal es los de
communicationes instantanee (scripte e parlate).
Probabilemente cata un de nos ha al minus un conto in un del protocollos le
plus usate, o los ha audite/legite antea.
SI VOS VOLE, io pote esser le persona de referentia pro le accentramento
del informationes personal e qui pote distribuer lo a qui lo pete.
Nos poterea appellar isto p.e. "IArio", assonante a "diario" o jocante
super le suffixo -rio: IArio = loco in le qual on collectiona... IA :P

Intertanto, io lassa mi contactos tamben pro exemplo de qual informationes
inviar (commentarios e correctiones es equalmente benvenite).
Io ha usate texto simple proque le lista non admitte attachamentos. Si vos
vole, io pote inviar privatemente VCARD o alco simile.

Giovanni NAPPI
via A. Rispoli 1
I-80030 Camposano NA
ITALIA

nascite le: 1981-05-15
nationalitate: italian
e-mail: giovanni.nappi @ gmail.com (preferite: texto NON HTML, UTF-8)
telephono mobile: +393283681168
ICQ: 315284524
IRC: irc.freenode.net/#interlingua
Jabber: [log in to unmask]
GTalk: giovanni.nappi @ gmail.com
MSN: giovanni.nappi @ gmail.com
Skype: giovanni.nappi
       : cifrar e signar, si possibile
notas: io parla italian, interlingua e anglese e io es un studente de
ingenieria informatic (=del calculatores). Io usa systemas GNU/Linux.

Vos pote inviar (possibilemente codificate in UTF-8) simple texto, VCARD
(version 2.1 o 3), CSV, (...)
obviemente vos pote usar cryptographia pro inviar me vostre informationes.
Il non besonia dicer que si vos non vole inviar un information in
particular (p.e. telephonos) vos non lo invia, e io non lo registra :D
Io potera exportar le datos a: PDF, texto, VCARD, (etc), secun
possibilitate e secun requesta.

-- Exemplos de informationes e protocollos --
[PHOTO del capite]: pro vider con qui nos parla/scribe
Nomine(s) NOMINE_DE_FAMILIA
Anno de nascentia (preferite AAAA-MM-DD)
Nationalitate(s)
Adresse(s) postal
Adresse(s) de posta electronic (e preferentias)
Blog(s)
Paginas web
telephono(s)
ICQ: proprietari, diffusion in tote le mundo
IRC: (es le medio de nostre chat septimanal)
Jabber: libere, secur e multo stabile
GTalk: proprietari, basate super Jabber e con illo interoperabile
MSN Messenger: proprietari, multo diffuse
Skype: proprietari, multo bon pro le voce
Yahoo: proprietari, io non lo cognosce
SIP: libere, pro le voce
Preferentias de cryptographia: si tu desira o no messages cifrate/signate
Altere notas e/o curiositates