From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 3 Oct 2002 09:36:19 +0200

Isto son ante toto juvene personas, studentes e scholares, visitatores
del portal Filo.pl - dedicate a linguas. Le numero cresce lentemente
dunque io pensa que se crea un parve communitate de amatores de tal
cosas. Ma le numero de abonatos es vermente surprendente, nam illes ha
seligite le lingua intentionalmente, e non in un pacco con altere
linguas. Le numero de abonatos de Esperanto es 390.

Nonobstante io es accostumate a multo plus grande numeros - le sito, ubi
io insenia HTML (nunc ci - http://webmaster.helion.pl), ha 1500
visitatores e 20000 "page views" per die. Ma isto es le resultato de 6
annos de labor (anteriormente sub un altere adresse) e forsan plus
grande interesse de lectores.

Pawel