From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 5 Jul 1998 20:58:12 -0400
Hic un nota de un interessato pro apprender plus
in re Interlingua... Si alcuno de vos ha accesso al
foro de linguas artificial in le "gruppos de novas"
forsan vos poterea alsi invitar lo a considerar
plus seriemente le lingua bel e international in
contraste con le Esperanto. Ille pare ben impressate
(impressionate?) per le paginas official del UMI...
www.interlingua.com ...

Hic infra su nota in espaniol... Ille face alcun questiones
que nos poterea considerar bon indication del
considerationes in le mentes de multe interessatos...

Amicalmente,
Jay B.