From:
Tom Croft <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 May 2003 13:39:14 +0000
On Wed, May 07, 2003 at 03:19:54PM -0700, Harleigh Kyson Jr. wrote:
> Le ecclesia sempre ha ganiate multo ex iste alliantia
> con le classes ric del mundo, deveniente illo mesme
> multo ric a causa de lor appoio del exploitation del
> povres.

Si, infelicemente. Iste forma de direction debe esser confinate al
passato.

> MI RESPONSA:  Como le homosexualite occurre inter
> altere animales, su existentia es completemente
> natural.

De accordo. Io crede que, sur un scala de quasi-hetero a quasi-homo,
totos es essentialmente bisexual. Iste es le credentia anque de
psychologos social, e es suggerite per le animales (nota necuno de
illos se confine al sexo mesme, ma copula con ambes generes).

> Si illo non esseva natural, le homosexualitate simplemente no
> existererea.  Tunc considerar lo un pecato es contra le natura e
> irrational.  Multe partes del moralitate judeo-christian es
> superstitiose, aggressivemente stupide, e cruel.

Mais anque vetule; le judeo-christianos progressive non presta
attention a istes cosas superstitiose o cruel.  Si le religiones
Judeic cessa esser, il ha ancora personas prejudiciate qui tene
credentias stupide.

> MI RESPONSA:  Que nos considera un libro de
> commentario social o philosophic que includeva
> solmente iste commentario sur le judeos:  "Le judeos
> es un abomination contra le natura e un insulto contra
> omne le altere gruppos de humanitate, e il es
> absolutemente necesse que omne illes sia occidite."
>
> Io es confidente que on condemnarea omne le resto de
> un tal obra como completemente intolerabile.  E le
> presentia de un commentario simile in le biblia es un
> ultrage identic suffice in se pro condemnar le biblia
> exactemente como on ha condemnate "Mein Kampf".

Il ha un linea contra homosexualitate in le Torah proque il habeva un
Judeo prejudiciate in le tempore ancien.  Le Hebreos qui compilava le
scriptos sancte del Judeos moderne non esseva tanto illuminate como
nos, proque illes esseva colonos in Mesapotania, e es plus ancien.

Le Rabbi Londonese, qui es un "chef nominal" del Judeos de su region,
pote admittar que ille es homosexual proque le Judeos sape que su
Torah es un artefacto cultural; non le "parola de Deo", mais un
collection de scriptos de su ancestres.

Si le obra que contine le parolas "le judeos es un abomination contra
le natura..." esseva un labor de multe personas, e un de illes scribe
iste parolas mal in le collection, io non condemnarea le tote.

> MI RESPONSA:  Io considera le travalio de interpretar
> e reinterpretar (e reinterpretar e reinterpretar ...
> )un obra tan irrational e superstitiose como le biblia
> un guasto de tempore.

Si, e io.  Ma personas essera personas.

Ma le Torah es importante a Judeismo, como le Qu'ran (Koran) es
importante a Islam.  Le Biblia es importante a Europa (e altere
paises), proque illo habeva un effecto multo grande sur le historia.

Naturalmente, a grande parte del biblia (e iste altere obras) es
irrational, mais alcun altere partes es bon, e forsan anque relevant
al personas de hodie.  Partes del testamento vetule, specialmente.
Ante tu me flamma :-), iste NON excusa le partes stupide o
prejudiciate.

> Considera isto:  Como poteva superviver Homo erectus o
> le prime generationes de Homo sapiens sin le
> intervention de Christo?  Le concepto de "salvation"
> per un "messia" es completemente incoherente.

Vermente.  Si nos appella Jesus, p.ex., Ieso (pro evitar le
consequentias de su religion), note pote dice que Ieso esseva un
homine bon, un orator experte, e forsan un fortia pro bon in su
societate.

Io crede que "Messias" es homines ordinari, proque io es un ateista.
Ma illes esseva necessari e bon in le mundo historic; si su dicipulos
esseva prejudiciate, sovente iste mermente reflecta le societate
contemporanee.