From:
Date:
Sat, 11 Mar 2000 15:55:56 +0100
Kjell Rehnström wrote:

> Mario Malaguti wrote:

Multo del texto delite pro non render vos enoiate:
(...)

> A mi aviso on pote usar tabaco a pulvere (tabaco inbuccate, non pro masticar)
> solmente in Svedia e forsan le regiones svedophone de Finlandia sed non in le
> resto del Union. Le uso de tabaco esserea detrimental al juventute.

Forsan on deberea appellar lo _tabaco labiogingival_ viste que on lo pone
intra le labio e le gingiva. Isto sona sufficiente latin pro sonar scientific. Nonne?!

Personalmente ego unquam testava isto, ma forsan ego prendeva un troppo grande
doso e me sentiva totalmente inebriate. Terribile. Lusores de hockey ama le
tabaco a pulvere (labiogingival) proque illes pote usar lo mesmo durante le
incontros, lo que es difficile per cigarrettas.

Le expertes dice que isto non es multo bon pro le sanitate del bucca.

Cellus Purfluxo