From:
Date:
Sat, 10 Apr 1999 08:08:07 +0200
Ivan, io me multo gaude de audir que tu vole facer alteres interessar se de
interlingua. In un pais como Mexico isto debe esser multo plus facile,
viste que le espaniol es un del linguas contribuente a interlingua. Ante
toto monstra textos in interlingua. Facer inviar a te Panorama e alcun
libros. Monstra istos.

Io debe dicer que un del bonissime cosas con interlingua es que illo parla
per le vocabulario international. Io es in le processo de scriber un
presentation de interlingua, e un de mi conceptos es alque como isto:
"Apprende interlingua, le clave al vocabulario international. Tu decide
ipse, si tu vole usar lo solmente como un modello de explication del
vocabulario o si tu tanto ben vole usar lo como un medio de communication
international".

Un analogia: io apprende le finno. Iste lingua es multo interessante e a
vices io parla con mi amicos del discopertas que io ha facite in
apprendiente le finno, io non dice: Apprende le finno, isto es un multo
interessante lingua e plus que 5 milliones de personas parla iste lingua.
Sed io dice que illo es interessante, essente le lingua de nostre nation
vicin e fraternal.

Forsan un idea es describer interlingua como le summario del vocabulario
international que te ha monstrate certe interessante cosas, del qual tu non
ha pensate antea. O qual altere cosa positive que tu ha trovate in
interlingua.

Bon successo!

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87