From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 7 Nov 2000 10:41:07 +0100
Philoglot/Filogloto/Philoglotto/Philoglottus wrote:

> catalano
> le
>
> Non, mi lingua maternal es le espaniol (concretemente le castiliano).
> Io non sape como es illo pro altere personas ma, cognoscente radices
> international de origine latin (como illos que on usa in interlingua) e
> sapente un pauc de como illos evolve in alicun lingua romance, il non pare
> multo difficile LEGER (comprender lo que uno qui parla un pauc rapide dice
> es un altere cosa) alique scripte in un lingua como galician/portugese,
> italiano o catalano.

> programmas

> [...]

Judeoespaniol, ladino...
Ego lo ha solmente audite ladino desde Kol Israel, ma desde longe tempore,
proque mi radio a undas curte non functiona et ego non ha pensate que vale le
moneta facer reparar lo o comprar un nove. Forsan ego debe reprioritar ;-)

Nostre radio national habeva un programma in re iste lingua, de facto plus o
minus al mesme tempore que nos lo discuteva ci in interlng. Le prime vice que
ego audiva le lingua ego credeva que es interlingua!!! Ma tosto ego era
liberate de mi illusion!

Amicalmente

Cellus