From:
Edo Neilson <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 17 May 2001 07:06:49 +1000
Car amicos

Jan ha scribite:

> Io usa le programma Download Accelerator e illo aperi su "startbox" e
> comencia le download durante un curte momento. Post isto le prompt de
Yahoo
> appare que require username e password. Illo non accepta mi responsa a
isto.

> Le formato del file es zip e Download Accelerator ante nunquam ha opponite
> se de tal sorta de files.

Hmmm .. qual aspecto ha iste 'prompt de yahoo'?

Io ha succedite ambe veces que io ha tentate de telecargar le dossier 'zip'
con Windows 2000 a mi officina e a casa. Bent ha succedite etiam con Windows
98.

Essaya de telecargar lo sin 'download accelerator'. Forsan iste programma
non place in alcun maniera a 'Yahoo/geocities'. O il poterea tractar se de
un 'muro de foco' (firewall) a tu bureau?

Si tu contiuna a haber iste problema, avisa me e io inviara a te le dossier
'zip'.

cordialmente
Edo