From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 23 Jun 2007 16:27:25 +0200
Car Josu, car omnes,

Un previe foro esseva 2000parolas que esseva le prime "nucleo" de
2222parolas. Le foro 2000parolas existe ancora e io ha interrogate le
"Owner" Ms Barbara Rubinstein le anno passate si illa intende continuar le
existentia del foro. Nulle responsa.

Io non me rememora qui esseva le Owner del foro 2222parolas io io non pote
retrovar iste foro. Ma Thomas Breinstrup esseva le gerente del labor.

Io me rememora que io ha laborate con le littera F in le lista que comencia
con "Fabrica". Io forsan pote retrovar lo que io ha facite plure annos
retro. Io opina que nemo pote haber copyright de iste fraction del labor e
forsan non del tote labor. Io es preste a contribuer con lo que io pote
trovar.
Janne

--
Jan Årmann