From:
Date:
Sat, 17 Apr 2004 11:54:01 +0200
2004-04-17 kl. 08.07 skrev jo:

> Le recercas de Moody e alteres portava al conclusion que omnes le
> personas de qualcunque religion e anque illes qui non habeva nil
> religion faceva experientias similar e Moody stabiliva un codice de
> sequentia del elementos presente in tote le experientias de NDE.
> Il ha anque antique testimonios de personas qui viveva in altere
> epochas
> e altere societates e illos es conducibile al mesme experientias.

Ego ha anque audite isto, ma plus tarde ego audiva un
prelection/discurso per le radio secundo le qual le personas
nonobstante interpretava le diminuite activitate del cerebro como plus
o minus simile, ma que le personas interpretava le fenomenos secundo
lor credes religiose. Ego non sape qui ha ration, ma ego pensa que
anque iste facto es interessante, pro qual causa ego lo mentiona ci.

Kjell R