From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 24 Dec 1997 11:38:16 -0500
Kjell Rehnström wrote:

> Salute omnes!
> Il es extrememente possibile que ovs non ha recipite mi ultime alcun
> messages viste que ego cambiava le programma in le qual io lo scribe.
> Apparentemente ego ha un capabilitate exorbitante de facer un programma
> non-functionabile. Forsan ego debe - in ver spirito nord-american como nos
> non-americanos lo imagina :-) pensar un manera ego pote render iste
> capabilitate plus lucrative. Forsan usar varie programmas, e si illos
> functiona ben, tunc il non ha vermine in illos o le programma in se ipse es
> ben facite.

Allegra Kjell,

Oblida le esperantia de facer moneta con tu competentia particular... le
grande artistas nunquam face moneta ! ;-).

[...]
> Le
> spirito in le computator... Ego ha probate como Alladdin in le Mille e Un
> Nocte. Ma nulle spirito se monstra e dice: Maestro, io ha arregulate toto.
> Sia confidente Kjell, toto marcha ben...." Nulle de iste sorta occurre....

Le problema con iste spirito es - io crede - que ille es devenite snob e
capriciose : un die, alicuno le ha date un billet de banca  ubi illo es
scribite "In GoLd we trust". Nunc le spirito refusa de laborar per
charitate, sed solmente pro moneta! ;-)

Desirante pro te, e totes que lo besonia, que le spirito de Alladin
deveni plus amabile pro le Nove Anno, io invia mi cordial salutationes,

Anne