From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Dec 2008 01:40:26 +0100
Car Paul,

Vole ben leger de novo mi phrase:

"io es le unic persona qui ha parlate contre iste obras manipulate.

E tu dice:

"Non, Josu, tu non es le unic persona".

Tu, como alteres, lo ha pensate, ma tu non lo ha dicite, perque como tu ha
dicite plus infra in tu message:

"isto es un battalia le qual io ha evitate"

Si, isto es ver. Tu lo ha evitate e le alteres equalmente.

Io jam ha clarificate lo que io voleva clarificar. Io non necessita ganiar
ulle
victoria.

Io regratia, nonobstante, tu parolas.

Si, in scientia on non debe facer tal "errores", ma io non es un scientista,
io es un urso del montanias.

toto es clar nunc e io ha multo travalio a facer con mi altere ursos del
Academia pro Interlingua.

Le UMI non ha derecto a modificar le IED e le GI, ma le "scientistas" si
pote haber cata uno un IED e un GI particular!

Io ora jam sape, lo que io voleva saper.

ORA IO JAM SAPE LE SOLUTION:

IED + GI + LIBERTATE ABSOLUTE

Nota: Io ha dicite LIBERTATE ABSOLUTE e non STUPIDITATE ABSOLUTE.

Qual Interlingua es lo que io va usar? La que io usa quando parla e scribe.
Si, illo.

Perque ben que io es un urso, io vive in un societate de humanos.

Con amicitate e un pauco de humor

Josu Lavin