From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 30 Oct 2000 02:00:23 -0500
STAN MULAIK ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/10/29 10:41 PM:
> Io non insiste que on dice -s- in loco de -ts- pro c + e/i-.  Io solmente
> crede que quando plus gentes comencia a parlar interlingua in Francia,
> Espania, le Statos Unite, Central e Sud America, que le inclination essera
> a dicer -s- in loco de -ts-.  Il es inevitabile.
>
> Stan

E in dicer isto, Stan, tu demonstra tu fide in que alcun
die on habera multissime parlantes ab le paises Hispano-
parlante, e Franco-phone, e le Americanos. Ma como sempre
tu lo exprime in un voce multo amical e sin offender a
nemo. Tu fide re-infortia mi credentia, io anque crede
que tu ha ration, ma io pensa que le tempore es curte.
On debe facer toto lo que on pote pro avantiar Interlingua
ora mesmo, le tempore es del essentia in mi opinion.
Le Interrete es in su infantia, le controllo del anglese
es forte, ma tosto le intercambio de communicationes
in altere linguas superara le uso del anglese. Le  numeros
de nove usatores in paises como Brazil es incredibilemente
pro augmentar, continuemente plus e plus usatores pro qui
anglese non es lor lingua materne, ora es le melior situation
pro le presentia forte de Interlingua in le Interrete.

Amicalmente,
Jay B.