From:
Ivan Cunha Mourão <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Mar 1999 18:00:50 -0300
Pasma se,  Serguey!

Io comprehendeva vostre laboriose message sin besonio de dictionario. Io
trova que nostre dificultates son nihil si nos pote communicar nos
rationabilemente ben ab differente hemispherios. Isto es magnific,
nonne?

Io pasmava me, Allan!

Io trovava que le crime de sequestro, ubi le victima es lanceate in le
portabagage del carro  non occurreva in le vostre mundo.
Io non sape quante telephonos mobile nos ha hic, ma il ha un ver febre
de iste apparatos.  Le pauperes compra iste telephonos ma io non intende
proque. Illes non ha carros, ergo illes non ha portabagage etiam. :>))

Non pasma se, Mike,

Io cognosce alteres belle poemas que io apportara tosto. Vostre gentil
ma temerari parolas me ha incoragiate.
Il ha listas, sovente in anglese, ubi personas de tote le mundo cerca
pro alteres a comunicar se. Io visitava le
http://www.englishtown.com/English/postoffice/penpal/default.asp ubi on
pote obtener le addresses de homines e feminas ab tote le mundo. Alcun
de iste personas declara su interresse pro linguas. Io pensava invitar
las a interlng ma io stoppava proque io non sape le que pensa le alteres
de iste lista.

.Ivan Mourão