From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 23 Dec 2000 06:22:46 +0100
Emerson S Costa scribeva:
>Car amicos.
>
>Io ha recercate discussiones super linguas in USENET (foros de
>discussiones), e ha trovate iste interessante sequentia de messages...
>
>Foro: soc.history.what-if
>Thema: WI more languages widely spoken? (Que evenirea si plus linguas
>serea amplemente parlate?)

Ensjo ha un meraviliose capacitate de construer iste syntheses multo efficace.
Anque in iste casos nos apprende quanto sia ridicule le sperantia que un
lingua, vole tu anglese, pensa tu a interlingua?, sia le remedio a totes le
situationes.
Qui es nos quando nos exprime iste protestar?
Nos es membros de nostre parve communitate que se exprime con su lingua local.
Io es de Treviso e mi lingua matre esseva le dialecto trevisan, postea veniva
le italiano quando io debeva vader a schola.
Pote io sentir me extranee a iste mi cultura native que ha seculos de
tradition?
Bon, iste es io in mi terra.
Ora io face 30 km e io es in Venetia, o 50 km e io es in Padua, o 280 km e io
es in Milan, o io va a Paris, London, New York o Peking. Ha io le
pretention de
continuar a exprimer me in trevisan?
Oh! Io pote facer lo e si io ha multe 'face' o audacia io usa mi trevisan como
un anglophono pretende de usar ubicunque su anglese.
Ma non tote le anglophonos ha iste pretention, e assi anque io, forsan, non
pote haber le pretention de usar solmente mi trevisan.
Ma le trevisan e in plus le linguage del gestos e del designos, o illo que io
representa si isto es un interesse pro mi interlocutor, pote sufficer, si
io me
satisface, o io non pote facer diversemente.

Mario Malaguti