From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 9 Aug 1997 10:58:02 +0200
Gratias, le conto era multo interessante.

[STAN MULAIK]

> Mais le mar es un loco periculose, e io admira ille homines qui
> coragiosemente viagiar se super illo.  Vos es ver Vikings.  Un bon
> aventura.

Io les admira tamben, si omne habeva se conformite al planos, mi
navigation minuscule esserea sol 6% del circumferentia del mundo - nos
navigava solmente le medie de iste distantia, un pauc plus que 1000
millias nautic o un septimana in le mar - que ha me inseniate que le
viages per le mares grande del mundo vermente son admirabile!

Il era un experientia nove e ergo interessante pro me, forsan io
facera qualcosa simile de novo si le occasion me trovara, ma nunc io
me gaude del bon tempore in Oslo, forsan io natara hodie, in aqua de
20 grados in vice de 4!

--
Steinar