From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Oct 2008 15:36:44 -0400
On Sat, 11 Oct 2008 10:40:17 +0200, Erik Enfors <[log in to unmask]> wrote:

>Un altere causa es le presumption francese exiger que le parlamento debe
>vader a Strasbourg cata mense, un dissipation idiotic de moneta solmente pro
>satisfacer le prestigio francese

Ante un o forsan duo annos io ha essite in Bruxelles pro participar in un
vespere pro le communitate hungare de ibi, dedicate al honor del revolution
hungare in 1956: le gruppo de dansas folkloric de mi urbe ha essite invitate
a illac e nos musicos ha accompaniate le gruppo de dansas a iste tour pro
provider musica live al dansas sur le scena. Alora un euro-parlamentaria
(pote exister iste parola in interlingua...? Un parlamentario feminin =
parlamentaria del UE) hungare Lívia Járóka e su consiliero nos conduceva
intra le edificio del Parlamento Europee (io ha scribite iste historia in mi
blog sub le nomine "Le politica linguistic del UE", vide:
http://zalaegerszeg.blogspot.com/2007/10/le-politica-linguistic-del-ue.html
) e illa ha narrate super le mesme cosa: illa ha un familia con parve
infantes e illes sempre debe cambiar domicilio periodicamente, quando le
sessiones ha loco in Strassbourg - io pensa, isto es inconfortabile pro un
parlamentaria con parve infantes...

In plus, le Parlamento Europee es un institution quasi superfluente: le ver
decision es (o sembla esser...) in le manos del parlamentos national, non in
le parlamento de UE. Su existentia es solmente pro le "semblantia del
democratia"...

Péter Kovács