From:
Date:
Fri, 7 Feb 2003 19:12:53 +0100
> Quando nos ha tanto amusante correspondentes in le lista, al minus io pote
facilemente tolerar le facto que nos habeva sol mmmm, ma minus 17 grados C
heri e minus 12 hodie - ma con sol.

> Imagina qual avantage il esserea a interlingua si omne le esperantistas
subito trovava que _interlingua_ es le lingua pro me!

> Kjell Vipera R

Iste matino io initiava mi solite promenada al 8:30 e solmente quatro horas
postea io retornava a mi domo. Le temperatura era plus 10 grados C a Treviso
e al mediedie, totevia durante le notte passate, in le Bosco del Cansiglio,
in linea de aere a 40 kilometros de mi domo, le temperatura perveniva a
minus 26 grados C.!
Il non ha plus religion!
Usa tu iste expression pro exprimer un facto que non es congrue?
Mesmo le vipera con iste temperaturas non vade de accordo.

Como totos sape io cognosce mi lingua matre que non es italiano, que io
aprendeva solmente a schola. Mi lingua es mi dialecto que ha un surprendente
affinitate con nterlingua. Postea io deberea cognosce latino, francese e
anglese perque isto on pretendeva quando io era puero e sin defensas.
Assi mi responsa esseva simplice: un complete cader in oblido del linguas
morte o vive que non esseva le italiano. Linguas e non dialecto que permane
mi strumento de communication quotidan, al contrario del italiano, que io
usa pro politessa reguardo a alcun personas non local, o pro leger e
scriber.
E, causa mi dialecto que corresponde a un sorta de interlingua, poteva io
apprender mesmo esperanto?
Assi io non sape imaginar le avantage que tu propone, car amico!
Sape tu? Facer fatiga non es le maximo de mi aspiration (? le italiano
aspirazione, anglese e francese aspiration, e totevia io pensa que iste
termino non sera ben comprendite; in iste caso io lo usa, como le franceses,
pro exprimer un grande desiro pro consequer un scopo). Facer fatiga non es
le maximo de mi desiros!

Mario, amate le otio!