From:
Edo Neilson <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 21 May 2001 06:44:55 +1000
Car amicos

Kjell Rehnstrom ha scribite:

> Un amica polonese qui non habeva audite le svedese antea pensava que illo sona
> como quando canes latra! Howw, howw,owww, owwoww!

Quando io era plus juvene, dum un viage europee, io laborava in un
restaurante in London. Al minus duo vices io ha audite clientos
excambiar le opinion que la anglese de Australia ha le pejor
pronunciation del mundo anglophone.  "Illo sona como cattos miaulante,"
ha dicite un homine.

Le ironia es que multe Australianos, usque le annos octanta, era de
accordo. Illos considerava le proncunciation de Oxford como le sol "ver"
anglese a imitar. Celle attitude ha disparite.

Un amico me ha dicite que un attitude simile existeva in alcun circulos
in le Statos Unite usque le annos trenta, in particular in le cinema e
la theatro. Isto explicarea pronunciationes como "can't" e "chance" con
'a' longe in loco del 'æ' (ae) solite del majoritate (unanimitate?) de
statouniteses, in le vetule productiones de Hollywood de celle epocha.

cordialmente
Edo