From:
Paul Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Jul 2007 18:35:16 -0400
Martedi, le 3 julio 2007, Antonielly Garcia Rodrigues scribeva (parve
extractos):

> Si, ma iste tensiones inter diversification e standardization existe
> in tote le linguas del mundo, includite le linguas national, e ilos
> sempre existira. Tote le linguas possede variationes, idiolectos e
> sociolectos. [...]

De accordo -- in linguas national o ethnic!  Sed in un lingua
international auxiliar constructe, a mi aviso tal "tensiones" non son
bon.  Un LIA essera utilisate per multe personas de multe linguas
natural.  Si tu utilisa un verbo, e io utilisa un altere verbo, nos no
ha communication, le ver problema le qual un LIA ha le intention de
evitar!  Io time(!) que interlingua devinira le proprietate solmente de
romanophones e non del toto del mondo.

> Le isolamento del comunitates es le fortia que faceva surgir
> diferentes lingua vernacular latin, que al longe del tempore deveniva
> le moderne linguas romance national (francese, italian, espaniol,
> etc.). Si le comunitates linguistic habeva alte interaction (in altere
> parolas, si tote personas pertineva al mesme comunitate linguistic),
> currentemente le populos de lingua romance parlarea le mesme lingua.

Sed io non desira que interlingua deveni Solmente Un Altere Lingua
Romanic.  (Io non es un romanophone.)  Io cerca un lingua auxiliar
GLOBAL, non solmente romanic!

--
Paul Bartlett