From:
Date:
Wed, 24 Oct 2001 03:50:15 +0200
>(Rodrigo:)

>Io videva alicun cosas scripte per me alcun annos ante ora e le cosa plus
>importante que io videva es que mi litteras era major antea e que illos
>pareva facte per... un parve infante ;-)

Tu es simplicemente un homine sin traditiones, e isto vale solmente proque
tu ha 18 annos. De consequentia, sin haste, lassa passar le annos e tu
relegera le mesme cosas con un altere oculo e, io es certe, tu comprendera
melio tu mesme.
Forsan tu debera concluder: io non es cambiate!
In veritate tu es jam ille qui tu sera. Al maximo le mundo te facera pejor,
si tu lo permitte.

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp