From:
Date:
Tue, 31 Oct 2000 11:51:41 +0100
Io provoca un situation de disturbamento perque io ha, actualmente, tres
adresses pro un question transitori.
Heri io decideva de optar definitivemente per le connection al internet
24/24 horas al precio de $US450,00 per un anno.
In le proxime dies io mantenera solmente un adresse, assi io evitara iste
disturbamento.
Nos deberea esser solmente 99, ma forsan non solmente io ha duo adresses,
actualmente.
Comocunque il es ver que nos ha augmentate de numero, minus como
contributores, ma iste es un altere valutation.

Quando io lege que nos discoperi, per le medio de iste lista, que nos ha
ubicunque me mesme realitates, io pensa que anque le facto que nos es
ancora poc ha minus importantia. Illo que es belle es le colloquio que nos
realisa per medio de interlingua. Si nos considera, nos non ha limites de
themas de affrontar con interlingua.

Ciao,

Mario