From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Jan 2000 04:55:39 -0500
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
>in italiano on dice: "avere la luna" e on intende: "avere la luna di
>traverso". Litteralmente: haber le luna, haber le luna trasversal.

Car amicos,
E trovante iste multo opportun
discussion celestial io vole inviar iste parve
novas in re le belle luna...

http://www.msnbc.com/news/329383.asp?cp1=1

Le proxime eclipse lunar essera total, e essera
visibile super Nord America..
Le 20 de januario, durante le prime luna plen del
nove millenio, il potera esser multo amusante e
surprendente notar que le lumine del luna disparera
gradualmente pro quasi duo horas complete.

Ma isto non es un causa del Y2K :-)))
Non...
... ma gratias al motion celestial del belle luna.
Tote Nord America experientiara un eclipse lunar.

Si vos vole leger le complete articulo vos pote visitar
le ligamine in alto.

Un poc lunaticamente vostre amico,
Jay B.