From:
Jonathan Dobkin <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 3 Dec 2007 13:41:37 -0500
Io es particularmente interessate in le politica de Venezuela proque mi filia e su matre son citatanos de Venezuela. Iste election era le prime in le qual io non era a favor de Chavez--ma non proque ille voleva romover le limites de terminos. Le implication date per le anti-Chavistas que le referendum permitiria Chavez esser un dictator permanente es ridiculose. In le statos unite, Franklin Roosevelt non habeva un limite de terminos, e ha ganiate 4 termos como presidente. Era isto anti-democratica?

Le ration proque io opponeva le cambios al constitution es proque le poter de facer arrestos e imprisionar personas sin cargar les es contrari a le derectos human--ma in le SUA, le opponentes reactionari de Chavez habeva le necessitate de concentrar in le possibilitate de limites de terminos, e non le abuso de derectos human, proque le poter que Chavez non ha ganiate a facer lo es un poter que le regimen de Bush ja ha illegalmente usurpate, un acto flagrents de traition contra le constitution statounitese.

> Date: Mon, 3 Dec 2007 16:45:05 +0000> From: [log in to unmask]> Subject: [INTERLNG] Chavez> To: [log in to unmask]> > Chavez perde le referendum que lo haberia donate le possibilitate de> devenir electate pro tote su vita.> > Gibrail, tu es felice, non?> > Salutes amical> > andrew> > --> Archivos e disabonar: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html>
You keep typing, we keep giving. Download Messenger and join the i’m Initiative now.
http://im.live.com/messenger/im/home/?source=TAGLM