From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 5 Nov 2000 05:55:47 +0100
Mario Malaguti wrote:

> ("snippatura facta"
> Io legeva un vice que in omne religion on practica le inseniamento quanto
> le homine es multo juvene. On sape que in un alte numero de casos, un
> persona in le arco de su vita perde le contacto con su fide, ma al fide
> multe persona retorna quando illes es in avante con le annos.

Forsan il anque in Italia ha le dicto "Quando le diabulo es vetere ille deveni
religiose."

Le lista non es le plus importante cosa. Mario ha in toto ration quanto al
difficultate de facer marchar un lista. In iste caso ego pote forsan reducer mi
desiderio a isto. "Esque il non es possibile discuter le differentias inter le
vista al Biblia al testes como comparite con le puncto de vista del altere
directiones intra le christianismo (pro non parlar del judaiismo et islam).

Ego ha habite le privilegio de vider representantes de religiones, multo plus
adversari quam le testes et le calvinistas o lutheranos, colloquer in calma,
meraviliate del differentias et del ostentativemente false credentias! "Ah, vos
crede assi, ma pro nos isto es un heretia!" (dicite in un voce calme et
meraviliate). Es necesse un significante dosa de maturitate, naturalmente...."

Pacificantemente

Cellus