From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 4 Nov 2000 22:54:26 +0100
Al 11:59 AM 11/4/00 +0100, Kjell Rehnström scribeva:
>Ego ama le historia del ecclesia et le comparistica inter varie
>religiones, si longe que on pote menar le discussion in un spirito ecumenic.
>
>Il es un poco triste que ego como un persona qui finiva creder in ille cosas
>in le etate de 13 annos debe vocar . . .
>Lassa nos per consequente facer un lista!
>
>Cellus
>Interessate in toto que se move

Sape vos Amicas e Amicos que io pensa que il debe esser un question de etate?

Io legeva un vice que in omne religion on practica le inseniamento quanto
le homine es multo juvene. On sape que in un alte numero de casos, un
persona in le arco de su vita perde le contacto con su fide, ma al fide
multe persona retorna quando illes es in avante con le annos.
Isto non es un regula, ma il pare que isto sia le veritate pro multe
personas e illes qui es maligne sustene que le religiosos sape ben iste
possibilitate de retorno, assi illes cura in particular le pueros e le
ancianos.  Es le ancianos qui face ric le ecclesias con lor donationes.
Le malignes de antea dice que le religiosos sape ben como se debe curare le
interesses del ecclesia. Anque le apostolato se face in terra, assi on
necessita de benes terren, pro facer grande le gloria del Signor.

Le spirito ecumenic es un poco reductive al mundo del christianos, quando
le religiones es multe de plus de illos christian. Ecumenico es un belle
termino e io pote supervolar si illo reguardarea solmente le christianos.

Scribe Kjell: lassa nos facer un lista pro menar le discussion in un sprito
ecumenic. Io ha reducite le texto per Kjell a mi uso e consumo, isto non
cambia le facto que Kjell volerea un lista in le qual le interlinguistas
debacte re le religiones.

Facer un lista es preste facte, il le senso que on ha plus possibilitate de
facer un lista. Il es postea trovar membros e, super toto, trovar membro
qui scribe al lista que non es preste facte.

Il es le thema que haberea le lista que me lassa in dubita: il se tractarea
de scriber de religiones e de facer lo in un spirito ecumenic.

Quando un thema se face de difficile solution, io cerca sempre de adoptar
un regula: renviar a altere momento de pensar al thema.

Io non debe abandonar mi vetule strata. Deman il sera un nove die.

Ciao,

Mario