From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 May 2002 19:09:43 +0200
On Mon, May 20, 2002 at 09:26:50AM -0300, Emerson José Silveira da Costa wrote:
> Hehehe... Nos brasilianos nos prepara pro eveliar se a 3 horas del matino
> pro accompaniar le jocos del "Seleção" (le equipa brasilian) in le Cuppa
> del Mundo al altere latere del mundo... :-b

Que es le opinion del sportivos super le exclusion de Romario del
Seleção?
Si io esseva brasilian, io haberea facite le exopero del fame, pro
remonstrar! ;-)

A parte le burlas, il es incomprensibile, pro me, proque un tal campion
non ha essite convocate.

In mi opinion un trainator de un equipa es vermente brave quando ille
sape orchestrar jocatores bizzarre e con characteres multo differente.

Nimis sovente, in vice, le trainatores se pone al centro del attention e
pensa de esser le parte plus importante del joco... :-/

--
Saluti,
    Mardy