From:
Date:
Mon, 2 Nov 1998 12:23:31 +0000
Car Amicos,

in le jornal quotidian "Il Giornale" de dominica 1 de novembre, con mi
grande surprisa, io ha legite un articulo de octo columnas re le Europanto,
un altere lingua auxiliar per le italiano Diego Marani.
In tote le texto necun mention a Interlingua, le lingua auxiliar que io
considera le italiano international.
Hodie io ha exequite un recerca in INTERLING ubi io ha trovate cinque
vostre message re Europanto.
Europanto non ha pro me le directe comprension que io incontra con
Interlingua, ma le articulo assere que Marani tene rubricas in le jornales
e que ille ha in pubblication un libro in Europanto.
Il es secur que Marani es multe active. Io ha visitate le sito
http://www.uchrony.be/europanto/europanto.html
e io probara de comprender  le valor de Europanto.
Es nos minus active?

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it
http://www.affresco.com