From:
Date:
Sun, 15 Nov 1998 13:30:13 +0100
Jay Bowks scribeva:
>Salute, omnes...
>
>Hodie io habeva un bon experientia...
>Io adjutava durante le NetDay de
>nostre Schola Medie del Districto
>(Middle School/Junior High).

Cultura, cultura, cultura - e sempre differente. Te preca Jay:
Que es un Net Day. Io ha naturalmente un idea. Io pote lo traducer a Die
del Rete, Die reticulari, ma que significa isto  in le practica. Que es le
contento concrete del parola?

>Nos extendeva lineas de ethernet
>pro establir connexiones a UNH
>(University of New Hampshire), le
>qual es nostre ISP. Mi pedes dole
>de vader in alto e abasso del scalas,
>e mi manos son inflammate de tanto
>travaliar con illos... mi genus se senti
>como si io habeva arena in illos... Ma
>super toto, io senti un bon senso de
>accomplimento, e le satisfaction de
>saper que un plus porta es aperite
>al futuro...

Io ha vidite mentiones del ethernet, ma pro dicer le veritate io non sape
que es. E io non ha ulle idea de que es un ISP. Institute for Social
Prejudice, Inseniamento Standardisate del Populo, Isperanto (forsan isto es
occupate). No io non pote divenar. I Sue People (forsan non multo
probabile). In Superstitione Pereat! (Non multo probabile). Senior, salva
nos de omne le acronymos.

>Io solmente spera que le juvenes non
>usa le connexion pro inviar se eposta
>sophomoric e pro visitar le sitos del NIN
>(Nine Inch Nails) e Wutang... duo del
>mendiciose excusas pro musica moderne.  Nunc le schola ha un ordine
>pro 25 licentias de usator pro CyberPatrol...

Le sol NIN que io cognosce es un publication del ancian Jugoslavia.

>Ma forsan il habera alcunos cyberiguanos, Interlinguanos futuros,
>que pro iste medio tanto moderne
>e excitante potera apprender e practicar
>le belle lingua international. Interlingua.

Si lassa nos sperar isto post tante labor!

Ignorantemente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA