From:
Date:
Sat, 6 May 2000 06:26:38 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> il era multe dies que io legeva solmente vostre messages in interlingua.
> Per fortia, io ora depinge le complete die!
> Uhm! Forsan le veritate es un altere!
> Le phrase italian "le pavor face novanta" es un modo de dicer pro
> classificar, como in le cabala (1), exactemente le pavor, le timor, le terror.
> Ab le mense de novembre passate io sapeva que io debeva supportar un
> intervention de chirurgia laser a mio oculos.
> Isto me terrorisava, io debe admitter lo.
> Heri esseva le die attendite.
> [...]

Il es natural. Generalmente quando on ha bon sanitate on non es un habituato in
le hospitales e mesmo si on ha legite del cosas e ha un pictura theoretic del
operation on pote sentir se insecur nonobstante.

Il es un sufficientemente international cosa que le patientes se plange pro le
poc informationes que illes recipe del hospitales o medicos qui va tractar les.

In decembre il occurreva a me un satis disagradabile cosa e io debeva
urgentemente (acutemente nos dice ci) esser transportate al Hospital Academic de
Uppsala (un del plus grande hospitales del pais, il es plus tosto un micre urbe
quam un hospital). Le medico qui me tractava constatava un ischemic transitori
attacco, que habeva resultate in isto que io non poteva mover le mano e le gamba
era totalmente sin senso. Uff, multo disagradabile! Per successo io habeva mi
telephono portabile (pro uso domestic, non foras le casa) e per isto io poteva
telephonar le Adjuta Urgente, un ambulancia veniva e io era transportate al
hospital.

Io timeva lo que le americanos appella un stroke e timeva que tote occupation con
interlingua e altere amusamentos plus corporal vade via. Ma usque nunc io non
sape "exactemente" que "era". On faceva postea duo examinationes per ultrasonito
e un electrocardiogramma, le resultatos del qual me va communicar un medico le
martedi proxime.

Io debe anque dicer que poste iste intermezzo io ha sentite nihil. Solmente un
poco de plus basse condition que antea, ma non troppo, como un musico dicerea.

Io te invia mi supporto moral!

Amicalmente