From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 12 Dec 1997 09:18:24 +0100
Car amicos,
desde plure annos io editava un revista christian evangelic
in Interlingua nominate "Pro Biblia", le qual presenta e
explica le fide christian evangelic reformate classic.
Pro plure rationes io interrumpeva le publication de iste
revista imprimite, ma io continuava plus o minus
regularmente, a inserer lo in le sito internet del Union
Interlingua de Helvetia. Nunc io transfereva tote iste
material a un nove sito Internet solmente pro "Pro Biblia".
Illo es:
http://www.biosys.net/probiblia
Ibi vos potera trovar discussiones religiose in Interlingua
de omne sorta, multe del quales jam se discuteva in nostre
lista. Ibi io publicara alsi documentos que explicara
eventualmente questiones religiose e philosophic que pare in
nostre discussiones.
Nunc le sito es sub construction, ma jam vos potera trovar
ibi multe articolos de "Pro Biblia" del annos passate.
Cordial salutes. Paolo.

Paolo Castellina
CH-7604 Borgonovo (Switzerland)
Tel. (++41,81)8221145
La fede evangelica riformata classica vivente
http://www.poboxes.com/pcastellina
La lingua internazionale neutrale dei linguisti
http://www.interlingua.com