From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 17 Nov 2008 09:42:57 +0100
Non sovente vide on 'hostia' e 'colliones' in le mesme linea. ;-)

Ma okay, io propone que nos proba haber un discussion non intra-, ma
/ultralingual/.

Esque alcuno de vos ha legite ulle bon libros o vidite alcun bon films
recentemente?

Personalmente io non ha legite multo litteratura/ /belles-lettres/
recentemente, pro esser honeste, e io va rarmente al cinema. Ma io es
legente *) un libro per le ministro social danese e su sposo titulate
"Islamistas e naivistas". Ante illo io legeva un libro super tres homines
danese qui bicyclava trans Siberia, e le autobiographia del politico e
experte de immigration danese Naser Khader.

Tanto longe tempore ha passate desde mi ultime visita al cine que io non
memora que io videva.

Amicalmente
Lars

*) ante que Shoshoj o alteres me corrige, io notava que Piet Cleij
recentemente approbava le uso del tempore presente complexe. :-)

--
http://falcatorrosa2.blogspot.com

Interlingua - proque nos ama linguas!