From:
Edo Neilson <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 May 2000 07:21:36 +1000
Mario:

> Pro me, interlingua ha un potential que, distante de aspirar a esser le
> lingua que reimplacia le altere linguas europee, sin crear privilegios in
> favor de un lingua, sin contraponer se al anglese, ma al contrario in
> alliantia al diffusion del anglese que necuno debe obstacular, interlingua
> ha un potential que es LE solution pro le facile utilisation del
> inevitabile bilinguismo.

Isto non me reimple de enthusiasmo. E io non es certe que un bilingusimo que include l'anglese es inevitable. Le argumento del articulo que tu ha citate refuta cello.

> Le cultura anglese non es le cultura del anglophonos perque es le cultura
> de nostre dies, le cultura de totos,

Ibi io non es da accordo, non del toto. Como anglophono, sempre me perturba tal declarationes. Le effecto es que ion non ha mi proprie lingua. Le indigenas de Australia se plange a vices que alcun blancos tenta de appropriar lor cultura. E io los considera haber ration.... proque io cognosce le sentimento.

cordialmente
Edo