From:
Date:
Thu, 1 Jul 2004 20:42:28 +0200
2004-07-01 kl. 19.17 skrev Stanley Mulaik:

> Isto non es un 'norma' de altere que le interlinguanos scandinave qui
> non ha preoccupate se con le theoria de interlingua, e qui sembla minus
> consciente del historia del methodologia de interlingua.

Illo naturalmente non es un norma que on debe sequer, si on lo vole, e,
como nos vide, il ah illes qui lon face!

Ma pro personas qui apprende interlingua e vole haber un idea que es
bon interlingua, le linguage in panorama es in general bon e
functionabile.

Forsan on pote dicer que le stilo de Panorama exprime le linguage que
ha essite usate durante le conferentias de interlingua in varie locos
in Europa, ubi ante toto europeos ha usate interlingua anque parlante.

Naturalmente le maniera in le qual on usa le linguas de fonte de
interlingua sempre essera le correctivo. Ma legente Panorama on ha un
variante scala de linguage de varie campos de vita.

Lo que non exclude altere modellos que on pote imitar.

Kjell R