From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Jan 2008 12:20:53 +0000
> Io necessita un responsa jam a iste petition:> > IO VOLE ESSER MEMBRO DE IL_STRAT
Io suppone que pro esser membro de IL_STRAT on debera facer un votation o simile inter le actual membros.

Car membros de IL_STRAT,

Non time acceptar me.

Mesmo illes qui alicun vice ha parlate contra me. Io sape comprender iste typo de reactiones, perque ben que io es un urso, io es un urso assatis human e pauco lethargic.

Lo que io ha facite pro Interlingua non es nihil comparate con illo que io vole facer.

Amicalmente

Josu Lavin
Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.