From:
Date:
Fri, 2 Aug 2002 19:54:13 +0200
Mario Malaguti wrote:

> (...)
> Illo que me preoccupa es le facto de leger que Germania, Francia, Angleterra
> e Svedia pare voler poner in discussion le allargamento del UE jam fixate
> pro le 2004.

Secundo le medios ci, Svedia es in favor de un allargamento del UE. in facto
isto era un del cosas principal durante le presidentia de Svedia. Secundo le
Radio National de Svedia que es mi medio principal, ego comprende que
principalmente Irlandia ma anque Espania es contra le allargamento.
Evidentemente le cosa ha differente aspectos, dependente de ubi on lo reguarda.

Kjell R