From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 1 Apr 2007 22:05:29 +0200
Le 18:22, mercuridi 28ve de martio 2007, Kjell Rehnström ha scripte:
| Salute Giovanni!
|
| Ci in Svedia le opinion public es multo inimic al pensata que le Europee
| Union debe devenir un federation. Mi personal opinion es que le ducente
| politic partitos non ha succedite presentar le cosas in un apte maniera
| al union public, e le gente crede que Svedia in facto poterea viver sin
| esser membro de quicumque union!

A mi oculos il es multo difficile, si non impossibile viver de solo.
Isto es le seculo del globalization (in ben o mal)... -_-'

| A vices io sole pensar de que un organisation o pais pote cader pro su
| proprie propaganda. Le Europee Union es un tal cosa ubi le opinion
| public ha credite que le politic neutralitate era un testimonio de
| enorme habilitate de nostre politicos, ma in mi opinion isto era plus de
| fortuna que de habilitate.
|
| Kjell R

Assi tu pensa que Svedia es alco multo longitan de Europa?
Io pensa que non, specialmente si nos vide le situation de Norvegia...
Le stato, ben que illo gode de un position de privilegios in le relationes
del Union Europee, non pote decider alcun politica e assi illo non pote
facer audir le voce del Norvegianos...

P.e. que nos pensa al politica ittic: le industria norvegese debe respectar
le *quotas de pisce pro continuar a exportar in le UE. E ben que le
*quotas los interessa enormemente, le Norvegia non ha potite decider los
(insimul al statos membros) justo proque illo non es membro!

Europeisticamente vostre
Giovanni