From:
Date:
Tue, 25 May 1999 09:29:48 GMT
Car Amicas e Amicos,

al pagina 4 de Panorama janurio-febrauario 1999, anno 12, numero1, nos pote
leger que un international comité organisator collabora con Simona e
Florian Sunel e lor gruppo local de juvene activistas enthusiastic in
Focsani pro facer le arrangiamento optimal.
Io exprime mi personal gratias pro le labor de Simona, Florian e lor amicos
e io face votos proque iste fatiga sia coronate de successo.
Io sape que, a causa de illo que io scribe, io poterea disconcertar le
indecisos, ma isto lo sape etiam illes qui, lamentante iste creation de
insecuritate, forsan, perseque altere scopos que non es illos de dicer nos
le veritate.
Da un parte nos ha que le reuniones del Consilio General del UMI son
public, que es iste Consilio que ha le possibilitate del institution de
commissiones como indicate in le articulo 6 del Statutos e, in le realitate
nos ha un international comité organisator qui tace, que non expone nos le
plano del Conferentia.
Forsan iste comité non es un commission e como comité illo non es
comprendite in le competentias del Consilio General!
Ma le Conferentia es le “aula” del Consilio General!
E alora, que dice vos?
Esque es possibile que un international comité organisator pote preparar le
conferentia, le unic momento in le qual le Consilio General exercita su
functiones institutional sin que le mesme Consilio General non haberea
nominate isto international comité organisator?
Quando? Qui era le partecipantes a iste Consilio General que installava
iste international comité organisator?
Io sera felice si alcuno lo explicara.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com