From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 4 Sep 2001 09:22:48 +0200
STAN MULAIK wrote:

> A me il ha necun dubita que il ha multiple quadros temporal
> in le pensata.  Le question es si interlingua ha bastante
> formas temporal pro tractar tote le quadros temporal que
> le pensata pote crear?  Io pensa, si.

Interlingua poterea haber mesmo solo 3 tempores si necessari:
presente, passato, futuro. Ma nunc illo es un modello del
existente linguas de fonte e ha pro isto etiam imprefecto
(passato quando alcun cosa occurreva) plusqueperfecto (lo que
habeva ocurrite jam quando ego narrava del plus importante
cosa), le futuro exacte (lo que debe haber occurrite in un
tempore in le futuro, pro exemplo al hora 8.00 deman.

In realitate le usatores proba usar interlingua secundo lor
costumes, e ego non vide cosa mal de isto.

Cellus