From:
Date:
Sat, 15 Jul 2000 21:40:02 +0200
Anque con iste message io poterea ingagiar me per horas. Le thema es sempre
plus interessante, ma il es opportun que io tracta un sol thema al vice.
Isto es le plus interessante in iste momento pro me:

On Saturday, July 15, 2000 5:19 PM, STAN MULAIK
[SMTP:[log in to unmask]] wrote:

> Totevia in comparation con altere americanos, io es solmente un
> poco in alto del medio. Io es un povre professor.  E io regretta
> que io non habeva facite plus aggressive investimentos in le
> mercato de actiones. Al hora actual le grande crescimento del
> valuta de actiones pare al fin.
>
> Stan Mulaik

Esser un poco plus super le media e totevia esser un povre professor, o
contabile.
Io me ha ganiate le vita con mi libre profession de "contabile" (le termino
pro me es reductive in comparation a illo que es mi profession) e totevia
io non es un ric homine professional. Es io un poco plus super le media
italian? Forsan un poco.
Nos duo non haberea accumulate ricchessa, in bon conclusion.

Investimentos aggressive in le mercato del actiones.
Eh! Nos senti sempre que alcuno ha accumulate ricchessa in iste campo. Ma
in realitate quantos lo ha vermente facite? Non un sol vice, o con alcun
operationes. No! Constantemente io vole intender.
Iste persona haberea facite isto pro su profession exclusive. Sempre con
bon resultatos?
Io repete le demanda: quante personas?
Io pensa multo pocos. E pro cata uno de isto le mercato pretende tote illes
qui ha producite le ricchessa del fortunato. In un mercato existe solmente
un lege simple simple: si uno gania un altere, o alteres debe perder!
Le contabile classificarea duo variationes permutative del qual un solmente
es positive.
Io ha sempre considerate que un homine non pote facer plus professiones si
ille vole facer ben le profession, qualcunque illo sia. Qui non me ha
ascoltate, isto era un aspecto de mi profession: leger le resultato del
contos, sempre ille ha finite pro haber solmente perdite tempore, ergo r
icchessa, quando ille non ha perdite toto.
Es io sagio? No! Io probava io mesme e le conclusion ha essite disastrose.
Un die un homine professional plus ancian al qual io debeva revolger me, me
assecurava: tu ha committite mi errores. Nos a un certe momento pensa que,
per le facto de exercitar un profession nos es anque experte pro exercitar
le activitate al qual nos forni nostre consultation. Tote le homines
professional face iste error al minus un vice. No! pro facer le
interprenditor on debe haber le qualitates de un interprenditor e non le
cultura que servirea a un interprenditor. Iste cultura debe posseder lo le
homine professional e ille pote esser validissime in su profession, ma
rarmente ille sera anque un interprenditor.
Un contabile non pote scriber toto isto a un interprenditor. Le
interprenditor exige un synthese e in general ha coscientia que ille pote
non valutar le synthese correctemente, ma pro ille, isto pertine al
interprisa.
Con le actiones nos pote facer qualque bon investimento, sin alcun nostre
merito, ma in general isto non es ver. Un altere homine professional me
diceva: quando io confere mi sparnios a un altere persona, o ente,
securmente io avantagiara le ricchessa de iste persona e jammais le mie.
Face tu un profession? Tu debe investir solmente in te mesme, anque si le
diversification vale equalmente, anque in iste caso, como sempre.
Tu pote investir in actiones quanto tu pensa de poter perder sin pentir te.
Como un interprenditor, exactemente como ille qui manovra le capital de
risco.
Le grande accrescimento del valuta de actiones pare al fin. No! Nos dice
assi perque nos non es del sector e nos observa illo que es evenite e, in
consideration de quanto nos vide que ha habite successo, nos dice
amarmente: ah! ora il non es plus tempore!
Le facto es que nos non sape valutar ubi hodie nos deberea investir perque
in un tempore breve le miraculo se repetera. Miraculo? Non miraculo, ma
simple evolution de un sector trainante.
Le intuition! Le mesme del scientista pro un idea abstracte!
Al fin totos face le mesme selectiones.

Povre professor o contabile. Forsan perque nos ha vivite un vita de homines
honeste? Anque pro isto, e quando uno es honeste facera un evolution
honeste, alteremente dicite parve.
O perque nos non ha essite aggressive? Un interprenditor es un homine
aggressive pro definition e exigentia del interprender. In un profession
que aggrede uno? Si! Exsiste le homines professional qui es emergite. Isto
es ver, existe iste exceptiones. Le mesme vale pro le interprenditores. Si
nos valuta ben iste resultatos, anque nos ha gaudite iste opportunitates.
Io era le selegite in un tal momento e in un tal affaire, e in plus io lo
conduceva ben.
Ben! Quante vices isto eveniva? Alcun vices in general, anque perque nos
non sape reger multe de iste vices.
Ma inter nos alcun personas non solo sape facer lo, ma in plus un facto ha
sequite un facto, e un altere ancora, sempre positive. Pro quanto tempore?
Con quante honestate?
Le concepto de honestate es diverse inter nos, in general.
In un evolution qualcunque on ha le tempore del avantiamento, al qual seque
illo del arrangiamento. Anque isto es un veritate del economia non
confutabile: con le actual medios ora io pote seliger isto e solo isto.
Fortunate ille qui sape que es iste "isto".
Oh io ha introducite le concepto del fortuna! Perque illo non es ver? In le
carriera de un homine le fortuna non ha illo un forte importantia? Certo
que illo ha importantia!

Anque un "contabile" ha su philosophia. Tu debe pensar que con le simple
classification de un facto amministrative, un contabile lege un interprisa
e interpreta le possibile futuro. Tu dice contabile, dice ben interprete, o
dice Cassandra, illa de Omero, si! justo illa.

Belle thema!

Mario