From:
"J. Bowks" <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Apr 2007 06:14:12 +0800
Il 01/04/07, Andrew Juhasz<[log in to unmask]> ha scritto:
> Salute Jacinto e Peter
> A propos de mi viagias, Jacinto, io encontrava un lingua que esseva nominate
> "ekspreso".
> Iste lingua me gustava multo e io ha essite un miembro del grupo yahoo, sed
> il esseva [habeva] no [necun] riposte [responsa]
> a mi message. Esque cello [celle] lingua no existe plus?
> (no longer: como on dice lo
> in interlingua?) [no existe plus, o il non plus existe, tu diceva lo ben]
> salutes
> Andrew

Salute Andrew,
Il me gaudia que tu retornava a interlingua
depost de tu viages per le frontieras interlinguistic,
;-)
Il me place etiam que tu demanda super le 'ekspreso'
illo es un lingua hobby mie, pro uso como lingua auxiliar
il non es plus que un 'communicando' como Kjell dice,
illo nasceva ab un discussion in le lisa auxlang, io anque
faceva lo como un lingua pro le persona in haste, un
lingua basate sur radicas romanic ma con un orthographia
plus germanic si on pote lo describer assi. Illo non es
un lingua in opposition a interlingua, ma un descendente
del IED influentiate per le orthographia del variantes
fonetik pre-1951 e de lor uso de simplification grammatical
pro facilitar le function del lingua. Assi tal simplificationes
facelo un rapide lingua pro construer e usar pro me e assi
proque illo se appella 'ekspreso'.  Ma como iste lista es
pro discussiones de themas in interlingua de IALA io non
va dicer plus in re le 'ekspreso' e si tu vole nos pote
conversar plus in su proprie lista in yahoo, le qual tu jam
ha visitate, nonne? Illo es un lista ubi io invia pensatas
in re ille lingua e invita opiniones ab altere personas.

Con salutes amical,
J. B.