From:
Date:
Tue, 18 Jul 2000 20:29:22 +0200
Jonathan Julius Dobkin wrote:

> Iste gen existe in le population europee in numeros que cresce del est al west.
> Le theoria es que illo es un gen del population aboriginal de Europa del
> edad de petra (in altere parolas le population pre-indoeuropee), perque le
> indoeuropeos (le prime agricutores in Europa?) ha colonisate le continente
> gradualmente ab le est al west durante varie millennios.

Io nunc non me recorda si il era le etate de petra junior o senior (le neolitho o le
paleolitho). Forsan durante le neolitho il ha agricultura in Svedia.

Ante multe annos ego legeva que le population in Lapponia (Sapme etnam ?) ha le
mesme domination de un gruppo de sanguine como in Europa sud-west. Si isto etiam
tange le gruppos genetic io non sape.

Un multo interessante cosa, jam non de humanos, ma de ursos, il ha un gruppo de
ursos sudic in Svedia que es geneticamente afin a un gruppo de Europa sud-west, et
il ha un altere gruppo nordic con un altere adherentia genetic. E il sembla que ille
duo gruppos non se mixa!

> [...]
> migration inter le varie regiones de Irlanda que antea. Felicemente, iste gen
> aboriginal es trovate in le chromosone Y, del qual homines (ma non feminas)
> a un copia; le copia es transmittite sin cambios (excepte mutationes) de patre
> a filio--exactemente como le nomines de familias  Ergo, per examinar le
> proportiones in le qual le gen existe in populationed de homines qui ha nomines
> originalmente del varie partes de Irlanda, on pote trovar le distribution del gen
> in le seculos medieval in le quales le irlandeses ha originalmente acquirite lor

Isto es multo interessante!

> Caeterea censeo genorum tractationem esse prohibendam.
> (Gratias ago, Celle!)

Si iste numeros es correcte il demonstra un multo interessante cosa. Il non es certe
que solo proque un population parla un certe lingua so tractos racial es alquanto
identic.

Ante alcun annos io legeva de un exploration secundo le qual le population le
descendentes del qual nos svedeses es, era subjecto de un epidemia del typo aids
ante 4000 annos. Ha tu legite alque simile alicubi?

Servus humilis tuus Cellus scripsit.