From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 28 Mar 2006 16:38:34 +0200
>From: Stanley Mulaik <[log in to unmask]>

Car Stan

>Io non es certe que io comprende tu summario de mi position.
>Io pensa que le idea es haber un absentia de debattos linguistic
>aqui.

Io non sape. Proque: si on remove omne debattos linguistic de ci, e il non
habeva debattos de altere themas in lor loco, le lista simplemente morirea.

Le problema in mi vista, non es le occurentia de debattos linguistic ci, ma
le absentia de altere debattos.

E io cerca de un maniera in le qual on pote crear un climate plus stimulante
de tal altere debattos. P.ex. io pensa que foros in le sito de UMI poterea
forsan facer isto. (Vide mi message le plus tarde ""Foro"" pro un exemplo.)

>Debattos super qual subjectos?  E io non ha mentionate alque super
>blogs.  Possibilemente tu non ha jungite
>[log in to unmask]   Illo  non es un blog. Illo
>es similar a interlng, un lista.

Si, io sape. :-)

Io mentionava le blogs, proque al presente, le sol loco ubi on trova
debattos non-linguistic in interlingua, es in le blogs. (Io recentemente
creava mi proprie blog pro le mesme ration.)

Amicalmente
Lars
http://falcatorrosa2.blogspot.com  <----- Mi ante-mentionate blog :-)

Vælg selv hvordan du vil kommunikere - skrift, tale, video eller billeder
med MSN Messenger:  http://messenger.msn.dk

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html