From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Jul 2000 11:53:11 +0200
Capacissime de facer lo! Iste Mario!
Iste matino io relevava que io non legeva un message que io habeva inviate
al lista le 17 passate, quando io habeva justo activate mi nove programma
de posta Eudora by Qualcomm, version 4.3.2 Sponsored Mode.
Un belle programma gratis!
Que ha alora facite io?
Io inviava le mesme message duo vices!
Io non sape como, ma isto io ha facite.
Io vole excusar me.

Io observa un cosa multo interessante durante que io compone iste message.
Alcun parolas appare sublineate. Il debe esser que le programma memorisa,
in su systema de controlo de texto, tote le nove parolas que io usa. Forsan
le programma face isto usque io non approbara le nove terminos. Il serea un
belle solution.
Il pare que Eudora face miraculos in iste ultime version, que es gratuite.
Le programma face un "Edit User Dictionary" que es un belle mixtura de
italiano e interlingua, ma istos es justo le parolas que io usa.
Le parolas anglese serea tote disponibile, ma io non los usa!
Iste vice Allan sera felice, io usa Courier, ma in formato "large" que non
es 10, ma illo es apte a mi oculos.
Uhm! Troppo grande iste characteres. Io selige "Size Madium"! Il pare que
io non pote usar le numero del corpore del character.

Ciao,

Mario

PS: Allan io non lege ben con le Font Courier e assi io proba hic subtus le
Font Arial:
Iste vice Allan NON sera felice, io usa Arial, in formato "Madium".
Io prefer Arial in comparation a Courier.