From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Jul 2001 09:01:56 +0200
Car Stan,
No, io non es un moderator del foro. Ma io anque non reporta tote cosas que
eveni in mi casa como tu face, p. ex. re mi equipamentos computatorial,
quando nove granfilios es nascite e quando mi sposa e io intende viagiar a
Danmark, etc. Io tenta me imaginar qual cosas es de interesse del lectores e
remane silente re le alteres. Plure de nos recipe grande quantitates de
e-posta cata die e trivialitates es solmente irritante. Io e alcun alteres a
vices nos senti obligate a stoppar le fluvio in Interlng per inviar "nomail"
al servitor pro facer possibile a laborar con cosas urgente e eliminar
nonsenso e cosas minus importante..

Io dice isto con amicitate. Io sape que tu Stan e alteres sovente contribue
al foro con cosas importante e interessante. Io non desira un lucta. Io va
acceptar le "status quo" si tu lo trova lo apte.

Janne