From:
Date:
Tue, 14 Jan 2003 07:47:06 +0100
Scribe Harleigh Kyson Jr:

> In le Statos Unite, on pote usar photocopiatores
> personal o photocopiatores individual in centros
> commercial e copiar lo que ille o illa vole in un
> numero illimitate de copias e distribuer lo a altere
> personas per posta gastropode.
>
> Technicamente, il es possibile que isto non es legal,
> ma il es impossibile prevenir tal practicas, e io
> personalmente que iste libertate de transmitter
> information utile es importantissime.  Multe personas
> non ha le moneta necessari pro comprar le libros que
> illes o illas vole leger.

Sabbato in Italia io comprava mi ultime duo libros. Uno de 140 paginas al
precio de 15.49 Euro, le altere de 610 paginas al precio de 28.00 Euro.
Io me considera in le Statos Unite. Io photocopia iste duo libros pro mi uso
personal.
Al fin io habera occupate un bastante parte de mi tempore, probabilemente io
me sera fatigate, al fin io debera solver le modo de colliger mi 750
photocopias.
Isto non sufficera perque io debera poner in qualque parte mi paccos de
photocopias al minus pro le tempore de leger los.
Qual lectura, totevia, respecto a leger un libro!
Probabilemente in le Statos Unite le photocopias costa nihil. Isto non es le
mesme in Italia!
In ultra, pro leger, intertanto io debe recar me al biblioteca public, un
belle enojo.

Forsan, pro un altere vice, io trova le America in mi Italia!

Mario