From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 14 Oct 1998 22:55:24 -0400
Salute, Mike,
Calmate, amico, iste computatores son
multe capriciose :-) Illos sempre vole
facer burlas de nos, ma non lassa los :-)

Io ha facite un habito de poner un RC (un
ENTER) al fin de cata linea que io scribe.
Mi lineas como tu pote observar non son
multo grande, ma io legeva in alcun sito
un vice que il es melio pro le oculos leger
sin haber le necessitate de mover multo.
Tunc le plus curte le lineas le plus facile e
le plus rapide que on pote leger le message.
Isto es mi credentia in re le situation, e
solmente es un preferentia personal, ma io
crede que le lineas curte pote esser plus
adequate pro uso in omne programmas de
e-posta.

Alsi, io videva tu message al DELPHI, multo ben!
Illac in DELPHI mi nomine de usator es ILVI.
Ciao.
Sincer, e amicalmente,
Jay B.