From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 6 Mar 2001 07:18:09 +0100
Luca Ghitti wrote:

> [...]
> (in le gymnasios svedese un         | (materie de studiu independenta
> subjecto independente) e un         | in liceele suedeze) si o
> excellente preparation pro le       | pregatire excelentă pentru
> studio de linguas romanic e in      | studiul limbilor romanice si in
> le studio avantiate del anglese.    | studiul avansat al englezei.
>
>     Le romaniano es un belle lingua; le declinationes sue e le uso del
> articolos juncte al fin del parolas es un interessante disveloppamento de un
> lingua neolatin-oriental que non ha comparation con los de lingua

A saper si tu non considera haitiano.
Per consequente on pote dicer que omne le tres grande gruppos de linguas in
Europa: romanic, slavic e germanic ha alcun linguas con articulo definite al
fin. Inter le linguas slavic il es le bulgaro e inter le germanic le scandinave
linguas.

>     Io rememora que durante le tragic dies del revolution in Romania e con
> le cadita del regime communista io discoperiva le sonos del  romaniano per
> medio del television e del radio e io era multo meraviliate de poter ben
> comprehender iste lingua.

Como parlator de italiano tu lege le romaniano in un jornal sin troppo
difficultate e si tu in plus apprende un poco del morphologia tu ha tote le
labor crude facite e pote ingagiar te a apprender le finessas, e justo tunc
comencia le difficultates.

(Diicte per uno qui solo faceva le prime embryonic initio al morphologia ;-)

>     Il ha facte semper pro me un insolite impression vider como in un terra
> assi lontan ab Roma ha potite mantener un identitate linguistic neo-latin,
> illo es un insula neo-latin in le medietate de plure paises slave.

Tu incontra simile insulas in Balkan occidental e etiam oriental.

Cellus
un ancian tourista in Romania (le pais).