From:
Date:
Sun, 30 Jan 2000 18:38:01 +0100
Cellus Purfluvius responsit Artorium Arium Sarmaticum. Quis scripserat:

A. Artorius Arius Sarmaticus wrote:

> Salute,
>
> Allan Kiviaho 2000-01-30 scribea:
>
> Personalmente io anque amo las longuas romanicas bellas, ma... Que es esto?
> "Las linguas nobiles"? Quales son las linguas anglese, russo, german,
> chinese... finnese;-)??? Las linguas de plebs?
>
> De nove questo eternal fascismo linguisctico de De Wahl et alii?

Esserea interessante saper qual fascismo tu ha trovate apud de Wahl. Quanto al
_et alii_ io es inclinate esser de accordo, ma anque isto exige un poco de
definition.

Quanto a Allan ille es le experto de se ipse e il esserea mal de me probar
describer le, tamen io pote con confidentia dicer que le supportar, practicar,
suggerer, proponer o mesmo recommendar fascismo linguistic es un cosa tanto
aliene a Allan como a me.

Amicalmente