From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Oct 2000 21:22:05 +0100
Iste messages! Uno deveni melior del precedente. Iste es conversation de bon
qualitate. Io al fine pote confermar me que nos ha sempre plus le mesme
realitate ubicunque. Isto es un ben, ma nos non debe perder nostre
individualitate, alteremente nos curre le risco de planificar le cultura e
isto abassa le nivello del cultura.